loading spinner

SUSE oferuje roczne lub trzyletnie subskrypcje. Dostępne one są w 2 wariantach: Standard i Priorytet.

Wersja support_standartSTANDARD obejmuje:

  • - nowe wersje i aktualizacje oprogramowania,
  • - wsparcie techniczne bez ograniczeń,
  • - dostęp przez czat, telefon i e-mail,
  • - dostępne 12h/5 dni (poniedziałek-piątek, w godz. 8:00-20:00),
  • - czas odpowiedzi: 2 godziny (Priorytet 1), 4 godziny (Priorytet 2), następny dzień roboczy (Priorytet 3 i 4).

Wersja support_priorityPRIORYTET obejmuje:

  • - nowe wersje i aktualizacje oprogramowania,
  • - wsparcie techniczne bez ograniczeń,
  • - dostęp przez czat, telefon i e-mail,
  • - dostępne 24h/7 dni,
  • - czas odpowiedzi: 1 godziny (Priorytet 1), 2 godziny (Priorytet 2), 4 godziny (Priorytet 3), następny dzień roboczy (Priorytet 4).

Więcej informacji na stronie SUSE.