SUSE oferuje roczne lub trzyletnie subskrypcje. Dostępne one są w 2 wariantach: Standard i Priorytet.
Wersja STANDARD obejmuje:
- - nowe wersje i aktualizacje oprogramowania,
- - wsparcie techniczne bez ograniczeń,
- - dostęp przez czat, telefon i e-mail,
- - dostępne 12h/5 dni (poniedziałek-piątek, w godz. 8:00-20:00),
- - czas odpowiedzi: 2 godziny (Priorytet 1), 4 godziny (Priorytet 2), następny dzień roboczy (Priorytet 3 i 4).
Wersja PRIORYTET obejmuje:
- - nowe wersje i aktualizacje oprogramowania,
- - wsparcie techniczne bez ograniczeń,
- - dostęp przez czat, telefon i e-mail,
- - dostępne 24h/7 dni,
- - czas odpowiedzi: 1 godziny (Priorytet 1), 2 godziny (Priorytet 2), 4 godziny (Priorytet 3), następny dzień roboczy (Priorytet 4).
Więcej informacji na stronie SUSE.